• butik-oslo-1920x540-header.jpg

    Jollyroom Store, Oslo

    Hjertelig velkommen inn til Jollyroom Store Oslo! Her tilbyr vi et stort utvalg av barne- og babyprodukter samt eksperthjelp og personlig rådgivning fra våre ansatte. Finn alt du trenger fra kjente varemerker som Stokke®, Cybex, Britax, BabyBjörn og Voksi!

  • butik-oslo-60x60-rådgivning.png

    Få personlig rådgivning fra våre kunnskapsrike medarbeidere

    Har vi ikke det du leter etter i butikken? La våre ansatte hjelpe deg med å finne og bestille de rette produktene for deg og familien din fra vårt brede sortiment online!

  • butik-oslo-60x60-instagram.png

    Hold deg oppdatert på alt som skjer i butikken

     

    @jollyroomstoreoslo

     

  •  

    Populære varemerker hos oss

  • Åpningstider

    Mandag-fredag: 10:00-18:00
    Lørdag: 10:00-17:00
    Søndag & helligdager: Stengt

    Kontakt oss: 

    Telefon:  +47 934 00 745

    E-post: Jollyroomstoreoslo@jollyroom.no

     

    Adresse: 

    Ullevålsveien 11, 0165 Oslo.

     

  • Kjøpsvilkår for butikken:

    Når du kjøper en vare i vår fysiske butikk, eller legger inn en bestilling på våre kundedatamaskiner på Ullevålsveien 11, gjelder de samme kjøpsvilkårene som når du handler på hjemmesiden vår Jollyroom.no. Håndtering av bytte og reklamasjon er imidlertid noe forskjellig. Varer som er kjøpt fysisk i butikk håndteres i butikken på Ullevålsveien 11, mens bestillinger som er lagt inn via web håndteres av kundeservice.

    Åpent kjøp
    Butikken tilbyr åpent kjøp i 365 dager, gjelder ubrutt forpakning.
    Garanti
    Butikken tilbyr 1 års garanti på alle produkter.
    Betalingsmåter
    Butiken tar bare imot VISA og Mastercard.
    Angrerett 
    Du har angrerett i 14 dager fra den dagen du kjøpte produktet ditt. Når du handler, har du rett til å åpne og prøve produktet. Angreretten gjelder ikke hygieneprodukter.
    Undersøkelsesplikt 
    Husk at du må kontrollere at varen din er komplett senest 14 dager etter kjøpet. For å kunne heve et kjøp av et produkt med manglende deler eller originale feil som ikke var synlige ved kjøpstidspunktet, gjelder denne kontrollplikten. Dette betyr at du må returnere produktet innen denne tidsrammen for at undersøkelsesgarantien skal gjelde.
    Reklamationsrett 
    - Etter undersøkelsesplikten har du 3 års reklamasjonsrett for slike skader eller feil som oppstår, og som ikke framgikk ved kjøpstilfellet.
    - Vi godkjenner kun reklamasjoner som skyldes fabrikasjonsfeil.
    - Ved en eventuell tvist følger vi alltid Forbrukerrådets anbefalinger og regler.
    Å reklamere en vare kjøpt i butikk
    - Alle reklamasjoner utføres på stedet i butikken.
    - Du kan ikke reklamere et produkt eksternt via vår kundeservice.
    - Varen du ønsker å reklamere må være medbragt ved reklamasjonstilfellet.
    - Kvittering skal framvises ved reklamasjonstilfellet.
    Godkjent klage på varer kjøpt i butikk
    - Ved godkjent reklamasjon har butikken rett til å bestemme hvordan det mangelfulle produktet utbedres.
    - Butikken fikser i første omgang varens mangel ved å reparere eller supplere den manglende delen.
    - Dersom butikken ikke klarer å utbedre varens mangel, erstattes varen med en tilsvarende vare fra butikkens nåværende sortiment (funksjon og pris).
    - Dersom butikken ikke klarer å fikse produktet, eller erstatte det med et tilsvarende produkt, refunderes beløpet som produktet kostet ved kjøpstidspunktet.
    - Butikken refunderer aldri mer enn det kunden betalte for varen ved kjøpstilfellet.
    - Butikken har ikke mulighet til å tilby verksted eller bestilling av reservedeler som mangler til produktet.
    - Butikken har ikke mulighet til å bestille en ny vare fra nettsiden (Jollyroom.no) for å erstatte en godkjent reklamasjon.