Kundeservice

Handle og betale

Slik handler du

  1. Når du har funnet et produkt du vil kjøpe, klikker du på «legg i handlekurven» for å legge produktet i handlekurven. Du legger til flere produkter i handlekurven på samme måte.
  2. Etter at du har lagt alle produktene du ønsker å kjøpe i handlekurven, går du til kassen. Dersom du vil endre antall eller ta bort produkter, kan du gjøre dette i kassen. Dersom du vil legge til et produkt i handlekurven din, klikker du på «fortsett å handle» og finner produktet som vanlig. Klikk deretter på «legg i handlekurven» for å oppdatere handlekurven. Klikk deg så videre til kassen igjen.
  3. Velg ønsket leveringsmåte.
  4. Fyll i dine person- og adresseopplysninger, e-postadresse og mobilnummer.
  5. Velg den betalingsmåten du ønsker å benytte.
  6. Les kjøpsvilkårene.
  7. Kontroller at alle opplysninger er riktig utfylt, klikk deretter på «betal ordren».
  8. Når du bekrefter ordren din, behandles din betaling etter vilkårene for den betalingsmåten du har valgt. Husk at alle banker krever en personlig kode og/eller kode via bank-ID ved betaling med kort over internett. Skulle betalingen ikke godkjennes, sendes du tilbake til kassen, slik at du kan velge en annen betalingsmåte. Går betalingen igjennom som den skal, sendes du til en side som bekrefter at ordren din er mottatt. Husk at enkelte banker krever at du kontakter dem for å personlig heve en sikkerhetssperre og slik gjøre det mulig å benytte bankkortet ditt ved e-handel.
  9. Du vil også få en ordrebekreftelse via e-post, som bekrefter at vi har mottatt din ordre.

Rabattkoder

For å benytte deg av en rabattkode, må du først gå videre til kassen. Kassen finner du ved å klikke på symbolet for handlekurven, som ligger øverst i det høyre hjørnet på hjemmesiden, og deretter på knappen «Til kassen». Når du er inne i kassen, klikker du på teksten «Klikk her for å oppgi rabattkode», som du finner nedenfor dine tillagte produkter. Skriv inn rabattkoden og klikk deretter på «Bruk». Hvis koden er gyldig, vil teksten «Din rabattkode er registrert» dukke opp, og rabattsummen vil da være trukket av fra de produktene som inngår i rabattkodevilkårene.

Betalingsmåte

Kortbetaling
Vi aksepterer bank- og kredittkort fra Visa og Mastercard. Det tilkommer ingen ekstra kortavgift. Våre kredittkortbetalinger behandles av vår betalingspartner Klarna.

Faktura – 30 dager
Vi samarbeider med Klarna. Når vi sender din ordre, får du tilsendt en faktura til din e-postadresse. Fakturaen har en betalingstid på 30 dager, og det tilkommer ingen fakturaavgift. Dersom din leveranse blir forsinket, eller avviker fra normale leveransebetingelser, anbefaler vi at du kontakter Klarna og flytter fakturaens forfallsdato fram, til etter at bestillingen din er levert.

Klarna-konto
Med Klarnas konto samles kjøpene dine i en måned på en faktura, som kommer i slutten av den påfølgende måneden. Les mer på Klarna.com/no. Dersom du har spørsmål angående din faktura, er du velkommen til å kontakte Klarna på 21 01 89 91.

Klarnas vilkår
Dersom du velger å betale med Klarna, klikk her for å lese mer om Klarnas kjøpsvilkår.
Inngå avtaler på norsk.

På Jollyroom.no kan du inngå avtaler på norsk. Hvis du bor i Sverige, Danmark, Finland, Tyskland eller Østerrike, er du velkommen til å legge inn din bestilling via jollyroom.se, jollyroom.dk, jollyroom.de, jollyroom.fi eller jollyroom.at, hvor avtaler kan gjøres på det lokale språket. Hvis du gjennomfører et kjøp hos oss, lagrer vi avtalen din så lenge som gjeldende lov krever. Les mer i vår integritetspolicy.