• Kundeservice

    Velkommen til vår kundeservice. Vi er her for å svare på alle dine spørsmål. Klikk deg videre for å lese ofte stilte spørsmål, hvordan du bestiller, om leveringsprosessen og info om garanti og kjøpsvilkår.

     

    Vanlige spørsmål

    Hvor er pakken min?
    Så fort pakken din sendes fra vårt lager, får du en leveringsbekreftelse fra oss.
    I denne finner du en PDF-fil hvor du kan se kollinummeret ditt, som du kan bruket til å spore pakken på følgende link: www.postnord.no

    Obs! Hvis du har bestilt mer enn én vare, kan det hende du får flere leveringsbekreftelser, og flere kollinummer i hver leveringsbekreftelse. Hvis mailen med leveringsbekreftelsen heter ”Leveringsbekreftelse 1 av 2 fra jollyroom.no”, betyr det at du kommer til å få en bekreftelse til.
    Hvis pakken din ikke har blitt scannet av Postnord etter 7 dager, eller hvis den har blitt feilsortert, kan du kontakte vår kundeservice for videre hjelp.
    Jeg fikk en defekt vare, hva gjør jeg?
    Hvis pakken din har blitt skadet under frakt, ber vi deg om å maile vår kundeservice med følgende opplysninger:
    - Et nærbilde av den ytre emballasjen, hvor adresselappen med kollinummeret er synlig.
    - Et bilde av den indre emballasjen (f.eks. bobleplast osv.), og den ytre.
    - Bilder som viser hvordan varen var pakket inn. Åpne esken, ta bilde ovenfra, som viser hvordan innholdet ligger, og hvordan det er pakket/polstret.
    - Bilde av den ødelagte varen.

    Om du tror produktet var skadet før levering, send en mail til kundeservice med følgende informasjon:
    - Ordrenummer
    - Produkt
    - Beskrivelse av problemet
    - Hvordan og når problemet oppsto
    - Bilde eller video som viser tydelig hva feilen er
    - Bilde som viser hele produktet tydelig
    - Serie-/batchnummer (om det finnes)
    Jeg har returnert, men ikke fått pengene tilbake
    Vi gjør selvsagt vårt beste for å behandle returer så fort som mulig, men i høysesong kan behandlingstiden bli opptil 14 dager. Vi ber deg derfor å avvente litt, før du kontakter vår kundeservice. En tilbakebetaling vil registreres til den samme kontoen du brukte ved kjøpet. Hvis du ikke har betalt ennå, vil du få en oppdatert og justert faktura, så fort vi har behandlet returen din.
    For å unngå betalingspåminnelser, anbefaler vi deg å fryse fakturen din hos Klarna.
    Hvorfor har ærendet mitt blitt lukket?
    Om vi har sendt deg en mail og ikke fått svar innen 7 dager, lukkes ærendet automatisk. Har du fått en mail hvor det står at ærendet er løst, er det antagelig fordi du har en ubesvart mail fra oss. For å åpne ærendet igjen, trenger du bare å svare på mailen, så hjelpes du videre av en av våre ansatte.
    Jag har ikke beholdt originalkartongen, kan jeg returnere likevel?
    Om du fortsatt har angreretten din (14 dager), kan du selvsagt returnere, selv om originalemballasjen er borte. Pakk i så fall inn varen så godt du kan, så den klarer seg hele veien til vår returavdeling. Har du fått en returseddel i pakken, trenger du ikke å kontakte oss i forbindelse med en retur. Vår returavdeling vil tilbakebetale deg, så fort de har behandlet returen din.
    Hvordan går det med reklamasjonssaken min?
    Vi har til tider høyt trykk på vår kundeserviceavdeling, noe som gjør at håndteringstiden for reklamasjoner blir lenger enn vanlig. Om du ikke har fått svar på reklamasjonssaken din, ber vi deg avvente litt. Vi tar alle ærender i rekkefølge, og vi kommer til å behandle din sak så fort vi kan. Dersom saken haster, ber vi deg ringe vår kundeservice, i stedet for å sende en ny mail.
    Jeg oppga feil opplysninger i bestillingen min, hva gjør jeg?
    På grunn av bedragerifaren, har vi dessverre ingen mulighet til å endre opplysninger i bestillingen din. Dersom du har skrevet inn feil mailadresse, vil du bli varslet via sms når pakken din er framme. Om du likevel ønsker å få en leverings/ordrebekreftelse, kan du kontakte vår kundeservice.
    Dersom du har skrevet inn feil adresse, men postnummeret stemmer, burde pakken uansett komme til et utleveringssted i nærheten av deg, hvor du kan hente den ut. Om du ikke har mulighet til å hente pakken, kan du kontakte vår kundeservice for videre hjelp.
    Jeg vil ikke lenger få nyhetsbrev/sms fra dere, hvordan stopper jeg det?
    For å stoppe nyhetsbrev/sms til din mailadresse/telefonnummer, kan du scrolle til bunnen av nyhetsbrevet, hvor det står ”Oppdater dine innstillinger”. Klikker du på den linken, kommer du til en side hvor du kan endre innstillingene i profilen din, så du ikke får reklame fra oss.
    Kan jeg legge til noe i bestillingen min/slå sammen bestillinger?
    Vi har ingen mulighet til å legge til noe i bestillingen din, og vi kan derfor heller ikke slå sammen flere bestillinger. Ønsker du å bestille flere produkter, må du gjøre en ny bestilling.
    Kan dere stoppe bestillingen min?
    Om du ringer rett etter at du har lagt inn bestillingen din, kan det hende at vi rekker å stoppe den. Det er imidlertid ikke noe vi kan garantere, siden lagerpersonalet vårt jobber raskt for å håndtere bestillingene. Etter at bestillingen er registrert og behandlingen påbegynt, kan vi ikke stoppe bestillingen, og da gjelder våre returvilkår.
    Hvor raskt kan pakken min bli levert?
    Vår leveringstid er normalt 2-4 arbeidsdager. For varer som veier over 20 kg, er det opp til 7 dagers leveringstid. Leveringstiden regnes fra dagen etter at du la inn bestillingen din, forutsatt at vi har varen på lager.