Kundeservice

Kjøpsvilkår

Følgende kjøpsvilkår gjelder for salg av barne- og babyprodukter og annen løs eiendom (heretter kalt produktene) av Jollyroom AS, organisasjonsnummer 995 738 279 (heretter kalt Jollyroom), om ikke annet er spesielt avtalt skriftlig mellom den respektive kunden (heretter kalt kunden) og Jollyroom. Ved salg til forbruker anvender Jollyroom de obligatoriske punktene under gjeldende lov. Jollyrooms nettbutikk (www.jollyroom.no) kalles heretter Jollyroom.no.

​Generelt

Jollyroom.no selger barn-og babyprodukter via internett til privatpersoner i Norge. For å handle hos oss må du har fylt 18 år samt ha en gyldig norsk legitimasjon for pakkeforsendelser. Dersom du er under 18 år må du ha samtykke for ditt kjøp av din foresatte. Produktene som selges av Jollyroom kan brukes i Norge, og de har en norsk manual eller bruksanvisning når produktet krever det, enten i fysisk eller digital form.

Bestilling

Bestilling skjer via vår hjemmeside www.jollyroom.no. Les gjerne vår hjelpeguide Handle & Betale. Dersom du har spørsmål rundt hvordan du bestiller er du hjertelig velkommen til å kontakte vår kundeservice på telefonnummer 33 50 93 50 eller ved å sende en mail her. Gjennomført bestilling innebærer at du godkjenner våre kjøpsvilkår og at dine personopplysninger registreres i vårt kunderegister.

Ved bestilling er kjøpet bindende først når Jollyroom bekrefter bestillingen gjennom en faktura som du får på din registrerte e-postadresse. Ved eventuelle feil på for eksempel pris, lagerdifferanser, leveringstid osv. forbeholder vi oss retten til å korrigere dette i ettertid. Dette innebærer blant annet at om et produkt i Jollyrooms sortiment har utgått eller av andre årsaker ikke er tilgjengelig innenfor rimelige tiltak, er Jollyroom ikke skyldig å oppdrive et slikt produkt til tross for at kunden har bestilt det. Dersom du ikke er fornøyd med vår korrigering kan du selvfølgelig avbestille din ordre uten kostnad.

Rabattkoder kan kun brukes enkeltvis, ikke i kombinasjon med hverandre.

Betaling

I kassen kan du velge mellom betalmåtene faktura, delbetaling, kortbetaling eller direktebetaling. Alle betalingsmåter håndteres av Klarna.

Jollyroom garanterer at de betalingsmåter som tilbys på Jollyroom.no er trygge. Jollyroom tilbyr en sikker kortbetaling med VISA og MasterCard i samarbeid med Klarna. Ved betaling med kort sendes kunden videre til en sikker side der kunden trygt kan fylle i kortinformasjonen og gjennomføre betalingen. Jollyroom håndterer aldri kundens kortinformasjon. Kunden kan kun handle med kort utstedt i Norden.

Samtlige priser oppgis i norske kroner inklusive moms. Eventuell fraktkostnad tilkommer, avhengig av hvilket fraktalternativ som velges ved bestilling.

Integritetspolicy

1. Generelt

Denne policyen gjelder integritet og beskriver hvordan Jollyroom AB, org. nr 556815-7159, Tagenevägen 58, 425 37 Hisings Kärra, datasikring@jollyroom.no, samler inn, videreformidler og lagrer dine personopplysninger. 

Integritetspolicyen gjelder når Jollyrooom tilbyr tjenester og produkter, f.eks. når du handler hos oss, har kontakt med vår kundeservice, besøker våre nettsider eller oppretter en Jollyroom-konto. 

Med integritetspolicyen vil vi at du skal føle deg trygg når gir oss dine personopplysninger samt vise hvordan vi sikrer at dine personopplysninger behandles i henhold til gjeldende lovgivning. 

2. Personopplysningssansvarlig

Jollyroom er personopplysningsansvarlig for at Jollyrooms behandling av dine personopplysninger skjer i henhold til gjeldende lovgivning. 

Jollyroom AB
Tagenevägen 58
425 37 Hisings Kärra
Sverige

Tel.: 33 50 93 50
E-post: datasikring@jollyroom.no

3. Når behandler vi personopplysninger?

Når du besøker vår nettside, handler hos oss, abonnerer på vårt nyhetsbrev, oppretter en Jollyroom-konto eller kontakter vår kundeservice må vi samle inn og behandle dine personopplysninger. Vi samler inn denne informasjonen for å kunne tilby den service og funksjonalitet som forventes og for å kunne innfri vår del av f.eks en kjøpsavtale. 

4. Hvilke personopplysninger behandler vi? 

Vår datapolicy innebærer at vi lagrer så lite som mulig av dine opplysninger. Det betyr at vi bare bruker de opplysninger som er nødvendige for å kunne behandle din bestilling og opprettholde kommunikasjonen med deg. 

Personopplysninger vi samler inn om deg som kunde er følgende: 
•    Navn
•    Adresse (leverings- og fakturaadresse)
•    E-postadresse
•    Telefonnummer
•    Kundenummer
•    Kjøpshistorikk 
•    IP-adresse og informasjon om bruk av nettsiden
•    Personopplysninger du angir ved kontakt med Jollyroom, f.eks. med kundeservice eller via Mine sider

For å kunne behandle din bestilling fullstendig videreformidler vi dine opplysninger til våre samarbeidspartnee, f.eks. PostNord og Klarna. Vi samler også inn dine adresseopplysninger fra tredjeparts tjenester for adresseoppdateringer. 

Når du besøker vår hjemmeside lagrer vi følgende opplysninger av administrative og tekniske grunner: type og versjon av brukt nettleser, dato og tid for besøket samt din IP-adresse. Disse opplysningene blir anonymiserte og brukes for vår statistikk og for at vi skal kunne forbedre vår internett- og onlinetjeneste. De anonymiserte opplysningene separeres fra dine personlige opplysninger, lagres i et sikkert system og kan ikke kobles til en spesifikk person. Dette innebærer at dine personlige opplysninger alltid forblir beskyttet.

5. Sammenfatning av personopplysningshåndtering

5.1. Hensikt: Håndtere bestilling  inklusiv notiser og påfølgende support
Eksempel: for å levere, tilby betalings- og leveringsalternativer, håndtere reklamasjons- og garantisaker, besvare spørsmål
Juridisk grunnlag: Innfrielse av avtale om kjøp
Lagringstid: 3 år etter gjennomført kjøp
Type personopplysninger:
•    Navn, adresse, e post, telefonnummer
•    Ordreinformasjon
•    Leveringsinformasjon
•    Betalingsinformasjon
•    Andre personopplysninger som oppgis ved kontakt med oss

5.2. Hensikt: Innfrielse av lovkrav 
Eksempel: garantiforpliktelser, forbrukerkjøpsloven, produktsikkerhet, bokføring
Juridisk grunnlag: Innfrielse av juridisk forpliktelse
Lagringstid: Så lenge som gjeldende lovverk krever, f.eks. 7 år i henhold til bokføringsloven
Type personopplysninger:
•    Navn, adresse, e post, telefonnummer
•    Ordreinformasjon
•    Leveringsinformasjon
•    Betalingsinformasjon

5.3. Hensikt: Registrering og håndtering av konto
Eksempel: gi tillatelse til innlogging på ”Mine sider”, gi tilgang til ordrehistorikk, opprettholde relevans i kontaktopplysningene, tilby lagrede favoritter
Juridisk grunnlag: Innfrielse av avtale om kjøp
Lagringstid: Så lenge du har en Jollyroom-konto 
Type personopplysninger:
•    Navn, adresse, e post, telefonnummer
•    Ordreinformasjon
•    Leveringsinformasjon 
•    Bruk av nettside
•    Andre

5.4. Hensikt: Markedsføring av produkter og tjenester
Eksempel: utsending av relevante tilbud via e-post eller SMS på lignende  produkter og tjenester, vise produktanbefalinger, gjennomføre kampanjer og events rettet mot et spesifikt kundesegment
Juridisk grunnlag: Innfrielse av avtale om kjøp og samtykke 
Lagringstid: 12 måneder etter gjennomført kjøp eller til samtykket tas tilbake
Type personopplysninger:
•    Navn, adresse, e post, telefonnummer
•    Ordreinformasjon
•    Leveringsinformasjon
•    Bruk av nettside
•    Andre personopplysninger som oppgis ved kontakt med oss

5.5. Hensikt: Utvikling av selskapets tjenester og produkter, og analyser av kundekollektivet som helhet
Eksempel: analyser av brukeropplevelse, analyser av sortiment
Juridisk grunnlag: Berettiget interesse 
Lagringstid: 3 år etter gjennomført kjøp
Type personopplysninger:
•    Navn, adresse, e post, telefonnummer
•    Ordreinformasjon
•    Leveringsinformasjon
•    Betalingsinformasjon
•    Bruk av nettsted

5.6. Hensikt: Forebygging av misbruk av tjeneste og forhindring av forbrytelser
Eksempel: forhindre bedragerier, forhindring av ulovlig adgang til kontoer
Juridisk grunnlag: Innfrielse av juridisk forpliktelse, berettiget interesse
Lagringstid: Så lenge som gjeldende lovverk krever
Type personopplysninger:
•    Navn, adresse, e post, telefonnummer
•    Ordreinformasjon
•    Leveringsinformasjon
•    Betalingsinformasjon

6. Hvor lenge lagres personopplysningene?

Jollyroom lagrer kun personopplysningene så lenge det rettferdiggjøres av formålet. Hvor lang tid dette er kan variere avhengig av personopplysningenes art og av formålet med lagringen. Se punkt 7 for ytterligere detaljer.  

7. Hvordan beskyttes personopplysningene? 

Jollyroom har tatt alle nødvendige sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige opplysninger, og du kan føle deg helt trygg når du gir personopplysninger til oss. Vi hindrer uvedkommendes tilgang, spredning og endring bl.a. ved å lagre personopplysninger i databaser som er beskyttet gjennom adgangskontroll og brannvegg. Ved kommunikasjon gjeldende dine personopplysninger til partnere foreligger alltid databehandleravtale i bunn og kommunikasjonen er kryptert. 

8. Gis personopplysningene videre til noen?

Jollyroom videreformidler dine personopplysninger kun til nødvendige samarbeidspartnere eller konsernselskaper med databehandleravtale. Eksempel på samarbeidspartnere er selskaper som utfører tjenester for Jollyrooms regning innen f.eks. levering, betaling og kommunikasjon. Disse partnerne håndterer bare dine personopplysninger for å sikre at vi oppfyller våre forpliktelser i henhold til lovverk, innfrielse av avtale om kjøp eller samtykke. Jollyroom kan også komme til å videreformidle dine personopplysninger om det følger alle lovkrav eller krav fra myndighet, om det handler om å sikre Jollyrooms rettslige interesesser eller for å avsløre eller forebygge bedragerier eller andre sikkerhetsspørsmål. 

Om noen av Jollyrooms leverandører eller samarbeidspartnere befinner seg utenfor EU/EES kan Jollyroom komme til å overføre dine personopplysninger dit. Om personopplysningene overføres til et land utenfor EU/EES kommer Jollyroom til å ta de grep som er nødvendige for å overføre personopplysningene til land utenfor EU/EES på en lovmessig måte. 
Om tillatelse til å selge dine personopplysninger til tredjepart ikke foreligger, vil det heller ikke skje. 

9. Hvilke rettigheter har du?

Du kan alltid kontakte oss om du vil bli informert om hvilke personopplysninger vi har lagret om deg, eller om du vil korrigere feilaktigheter eller slette disse opplysningene. Jollyroom vil også på eget initiativ korrigere, avidentifisere eller komplettere opplysninger som viser seg å være feilaktige eller mangefulle. 

Du har i tillegg rett til å kreve følgende:

Tilgang til dine personopplysninger: 

Dette betyr at du har rett til å kreve et registerutdrag over behandlingen vi gjennomfører vedrørende dine personopplysninger. Du har også rett til å få en kopi av de personopplysninger som behandles. Med en skriftlig undertegnet søknad har du rett til innhente et registerutdrag fra Jollyroom om hvilke personopplysninger som er registrert om deg, formålet med behandlingen samt hvilke mottagere opplysningere har blitt gitt til eller skal gis til.

Du kan også kreve at registerutdraget skal inneholde informasjon om hvor opplysningene er blitt hentet fra om de ikke er hentet fra deg, forekomsten av automatiserte avgjørelser (inklusiv profilering) samt informasjon om den antatte perioden opplysnignene vil bli lagret eller kriteriene som brukes for å bestemme denne perioden. I tillegg har du i registerutraget rett til å få informasjon om dine øvrige rettigheter som angis i dette punktet. 

Korrigering av dine personopplysninger:

På din anmodning vil vi så raskt som mulig rette de feilaktige eller ufullstendige opplysninger vi behandler om deg.

Sletting av dine personopplysninger:

På din anmodning tar vi bort de personopplysninger vi behandler om deg om de ikke behøves lenger for de formål de ble samlet inn for. Om det foreligger lovmessige krav på behandlingen av dine personopplysninger kommer vi til å avslutte behandlingen av opplysningene for andre formål enn å følge lovgivningen, f.eks. bokførings- og skattelovgivningen.

Begrensning av behandling av dine personopplysninger:

På din anmodning begrenser vi vår behandling av dine personoppgifter til visse avgrensede formål. 

Du har rett til dataportabiltet. Dette innebærer at under visse forutsetninger har du rett til å få ut og overføre dine personopplysninger i et strukturert og allment format til en annen personopplysningsansvarlig.  

Du har rett til å innvende mot personopplysningsbehandlingen som utføres med interesseavveining som formål. Ved innvending mot slik behandling vil vi bare fortsette å behandle personopplysninger om det foreligger berettigede grunner som veier tyngre enn dine interesser.

Gjeldende personpplysningsbehandling med direktemarkedsføring som formål har du alltid rett til å innvende mot slik behandlig ved sende en e-post til datasikring@jollyroom.no. Når vi har mottatt din innvending kommer vi til å avslutte behandlingen av dine personopplysninger for slike markedsføringsformål. Du har også all mulighet til å takke nei til fortsatt markedsføring i alle våre utsendelser. 

Du har også rett til å legge inn eventuelle klagemål til Datatilsynet angående behandlingen av dine personopplysninger.  

10. Cookies 

Jollyroom bruker cookies på sine nettsider. Mer informasjon finner du i vår cookiepolicy. 

11. Endringer i integritetspolicyen

Vi forbeholder oss retten til å endre våre databeskyttelseserklæringer om det skulle bli nødvendig pga. ny teknologi. Vennligst sørg for at du har den mest aktuelle versjonen. Om vi endrer grunnleggende paragrafer i denne databeskyttelseserklæringen kommer vi til å gå ut med informasjon om dette på vår hjemmeside.  

12. Kontaktopplysninger

Alle interesserte og besøkere på vår hjemmeside kan nå oss med spørsmål om om databeskyttelse på følgende adresse: 

Jollyroom AB
Tagenevägen 58
425 37 Hisings Kärra
Sverige

Tel.: 33 50 93 50
E-post: datasikring@jollyroom.no

Copyright

Alt innhold på denne nettsiden, som tekst, grafikk, logoer, bilder, lydklipp, digitale nedlastinger og annen software, tilhører Jollyroom.no eller våre leverandører og er beskyttet av norske og internasjonale lover om opphavsrett.

Frakt & Levering

Leveringstiden er normalt 2 til 4 arbeidsdager, regnet fra dagen etter du legger inn din bestilling, avhengig av om produktene finnes på Jollyrooms lager eller om de bestilles på anmodning direkte fra leverandørens lager. Så fort varen(e) har forlatt vårt lager overgår leveringsansvaret til fraktfirmaet som leverer din ordre innenfor gitt tid. Jollyroom kan ikke gi noen form for leveringsgaranti for varer som ikke finnes på lager ved bestillingstidspunkt eller for varer som har forlatt vårt lager. Det betyr at den totale leveringstiden før varen kommer frem til deg kan bli lengre enn hva som angis som normalt for valgt fraktmåte dersom transportøren selv forårsaker en forsinkelse.

Siden vi har flere lager kan det hende at ordren din blir sendt som flere leveranser. Deler av ordren din kan altså sendes fra ett lager, og de resterende delene fra et annet. Om ordren din sendes fra forskjellige lager, forsøker vi å sørge for at alle varer leveres omtrent samtidig. Når vi har sendt ordren din får du en leveringsbekreftelse med kollinummer til din e-postadresse. Om pakken din sendes som flere leveranser får du også flere leveringsbekreftelser. Kollinummeret kan du bruke til å spore leveransen din hos Postnord.

Leveringstid

Vår leveringstid er normal 2-4 arbeidsdager fra du har lagt inn din bestilling, regnet fra dagen etter du legger inn din bestilling.

Leveringsmåte

Levering av bestilte varer skjer med PostNord.

Postpakke
Levering til hentested – Postnord (49 kr)
Forsendelsen ankommer ditt nærmeste Postnord-hentested, f.eks. en lokal matforretning. Du vil motta en sms med informasjon om hvor du kan hente pakken din. Om pakken ikke hentes inden 14 dager sendes den i retur.

Hjemmelevering
Levering på døren – Postnord (149 kr)
Levering gjøres til tomtegrensen om du bor i enebolig og til porten om du bor i leilighet. Levering skjer på hverdager (ikke røde). Postnord kontakter deg for å booke tid for levering. På de fleste steder kan man velge enten dag- eller kveldslevering, men på visse steder kan man kun velge en av delene. For å kontrollere hva som gjelder der du bor, kontakt Postnord telefonnummer 09300.

Jollyroom tilbyr fri frakt når kunden har bestilt varer for 1000 kr eller mer. Jollyroom bruker da det billigste fraktalternativet.

Transportansvar

Dersom varen skades eller blir borte under transporten fra oss til deg er det vi som er ansvarlige. Ved en eventuell retur til oss er det du som kunde som er ansvarlig for godset.

Transportskader

Er produktet skadet ved leveringstilfellet bør dette meldes fra om så fort som mulig til Jollyrooms kundeservice. For at vi skal kunne reklamere skaden mot vår transportør må vi anmelde transportskaden til denne innen 1-3 dager. Vi er derfor takknemlige for at du melder fra om skaden så raskt som mulig innenfor denne tiden. Dette gjelder både synlige og usynlige transportskader, så det er viktig at du pakker opp og kontrollerer at produktet er feilfritt med en gang du mottar varen.

Dersom skaden er synlig er det enklest om du sier i fra til sjåføren ved mottakelsen av forsendelsen. Tenk på at du alltid bør spare emballasjen for at reklamasjonen skal kunne håndteres riktig.

Om du for eksempel får en pakke du ikke har bestilt skal kundeservice kontaktes. Vi hjelper deg selvfølgelig med reklamasjoner og/eller retur på feilaktige/skadede pakker konstnadsfritt.

Uavhentede bestillinger

Vi forbeholder oss retten til å debitere kostnadene for den håndteringen som oppstår når en pakke ikke blir hentet (returfrakt, ekspedisjonskostnad osv.). Derfor tar vi ut en avgift på 349kr dersom pakken ikke hentes ut. Forsendelsen ligger på posten i 14 dager før den returneres til oss. Observer derfor at dersom du angrer et kjøp og vil returnere varen må du først hente ut pakken og deretter returnere i henhold til beskrivelsen nedenfor. Pakker som ikke blir hentet ut regnes ikke innenfor angreretten.

Leveringsforsinkelse

Du har rett til å heve kjøpet ditt uten ekstra kostnad ved eventuell forsinkelse mot utlovet leveringstidspunkt. Dersom vi får vite om leveranseforsinkelse av din ordre vil vi kontakte deg snarest via e-post eller telefon.

Retur, angrerett og garanti

Retur av varer

Hvis du ikke er 100 % fornøyd med varen din, kan du enkelt sende den i retur til oss, og få pengene tilbake.

Slik gjør du en retur:

  1. Pakk inn varen ordentlig, bruk den opprinnelige produktforpakningen samt en beskyttende transportemballasje, tilsvarende den som varen ble levert i. Klistre på returseddelen du fikk med forsendelsen. Sørg for at denne dekker over den gamle adresselappen.
  2. Send pakken fra ditt Postnord utleveringssted, og ta vare på kvitteringen.
  3. Du får pengene tilbake senest 14 dager etter at vi har mottatt pakken.

Returfrakten er gratis for klær og sko. For andre produkttyper koster det 79 kr. Fraktkostnaden trekkes automatisk fra returbeløpet du får utbetalt etter at vi har mottatt pakken. Om du har brukt Klarna som betalingsmetode og ennå ikke har betalt for bestillingen, er det viktig at du gjennomfører betalingen, selv om du har tenkt til å returnere varen. Du betaler via klarna.no eller ved å ringe til Klarna på telefon 21 01 89 91.

OBS! Det er du som kunde som har det økonomiske ansvaret for at din returvare kommer frem til oss. Derfor må du notere ned kolli-ID på pakken du sender til oss, og be PostNord om kvittering.

Om varen din er skadet, om du ikke har fått en returseddel, om pakken veier over 20 kg, eller om du har andre spørsmål, kan du kontakte oss via vårt kontaktskjema.

Angrerett

Når du handler hos Jollyroom har du rett til åpne, prøve og bruke varen din, og returnere den og få pengene tilbake, om den ikke lever opp til forventningene. I henhold til kjøpsloven tilbyr Jollyroom angrerett i 14 dager. Angreretten gjelder fra og med den dagen du mottar varen.

Angreretten gjelder ikke produkter med brutt foresegling/emballasje, som ikke kan selges igjen på grunn av hygiene- og helsehensyn, f.eks. brystpumper, vellingmaskiner, kosmetiske produkter, nedre deler av undertøy (truser, badedrakter, badebeleier osv.), samt produkter med begrenset holdbarhetstid eller klassifisering som ferskvare.

Merk: Det holder at du gir oss beskjed om at du vil benytte deg av angreretten innen 14 dager. Varen må altså ikke være tilbake hos oss innen 14 dager for at angrefristen skal gjelde.

365 dagers åpent kjøp ved utbrutt forpakning

Som kunde hos Jollyroom.no har du 365 dagers åpent kjøp på varer som du ikke har brutt forseglingen på. Forpakningen skal ikke være skadet eller ødelagt på noen måte. Om varer ikke har en forpakning men har blitt levert løst i en pakke skal samtlige merker, klistrelapper, etiketter etc. fremdeles sitte på varen. Varen skal returneres i helt uforandret stand og må ikke være brukt.

Reklamasjon

Jollyroom selger alle varer med 1 års garanti. For kunder i Norge gjelder 2 års reklamasjonsrett jfr. Kjøpsloven. 

Om du vi gjøre en reklamasjon av varen din, kontakt vår kundeservice.  Du vil bli bedt om å sende oss en beskrivelse av varens feil, og tydelig bildebevis, så vi kan hjelpe deg i prosessen. Eventuell tilbakebetaling vil skje så fort som mulig, etter at vi har mottatt og registrert den defekte varen på lageret vårt.

Varegarantien dekker kun opprinnelige fabrikasjonsfeil, dvs. feil som fantes på varen ved levering. Fabrikasjonsfeil skal fremvises for og konstateres av Jollyroom. Avhengig av situasjonen kan du bli tilbudt en gratis reparasjon, ny vare, eller avslag i originalprisen. Varegarantien gjelder ikke om vi ikke kan finne feilen på produktet, eller om du selv er den som har forårsaket skaden.

Prisløfte

Prisløfte – alltid lave priser

Handle til lave priser, og få råd til mer moro med familien! Vi sørger for at du alltid får lave priser når du handler hos Jollyroom. Men om du likevel finner et produkt som er billigere i en annen butikk, matcher vi selvsagt prisen – uansett om det er i en annen butikk eller hos oss selv! Les mer om vårt prisløfte nedenfor.

Prisløfte i forhold til konkurrenter:

  • Prisløftet gjelder på varer i alle fysiske butikker og nettbutikker som er registrert i Norge.
  • Du kan påberope deg prisløftet innen 7 dager etter at du har gjennomført ditt kjøp, eller før du legger din bestilling hos oss.
  • Om du ikke har kjøpt varen ennå, får du en rabattkode tilsvarende prisforskjellen. Denne innløser du i kassen når  du kjøper varen.
  • Noen produkter selges ekslusivt hos Jollyroom, og prisene på disse varene kan derfor ikke sammenlignes med konkurrenter. For disse produktene gjelder kun prisløftet mot oss selv – se neste punkt.

Prisløfte i forhold til Jollyroom.no

  • Du får også glede av vårt prisløfte på Jollyrooms egen side. Vi tilbakebetaler nemlig prisforskjellen om prisen på produktet du har kjøpt, endrer seg til en lavere pris.
  • Du kan påberobe deg prisløftet opptil 7 dager ette kjøpet ditt.

Krav til prisløfte

Før du søker om prisløfte, ber vi deg om å sjekke at produkt, pris og virksomhet lever opp til samtlige av følgende krav:

  • Prisen, inklusive frakt og avgifter, skal være lavere enn i den andre butikken.
  • Produktet skal være nøyaktig det samme (merke, type, årsmodell og spesifikasjoner) i butikken du sammenligner med.
  • Produktet skal være på lager i butikken du sammenligner med. Butikken skal være i stand til å levere produktet omgående, når Jollyroom kontrollerer informasjonen.
  • Produktet skal være nytt, og må ikke være brukt som utstillingsmodell eller lignende.
  • Prisløftet gjelder ikke ved konkurssalg, nedleggelse eller andre tilfeller, hvor du ikke tilbys garanti eller reklamasjonsrett etter ditt kjøp.
  • Prisløftet gjelder ikke for personlige rabatter, som man eksempelvis får ved å være medlem i en klubb eller gruppe, eller ved å agere på en spesiell måte på Facebook eller andre medier.
  • Prisløftet er kun gyldig ved kjøp av produkter til privat bruk – ikke videresalg. Jollyroom forbeholder seg retten til å begrense prisløftet, til ett eksemplar av hvert produkt, per kunde.

Slik får du prisløfte

Kontakt vår kundeservice via kontaktskjemaet, så vi kan behandle din forespørsel om prisløfte. Før du sender meldingen, ber vi deg om å dobbeltsjekke at samtlige krav er oppfylt, og at nedenstående dokumentasjon er vedlagt.

Dokumentasjon fra nettbutikk:

  • Direkte link til produktet fra den butikken du har funnet produktet til en billigere pris.
  • Utregning av den totale prisen, som viser at prisen, inkl. frakt, avgifter, m.m., samlet sett er lavere i butikken.

Dokumentasjon fra fysisk butikk:

  • Kopi av annonse, magasin eller liknende materiale, som viser produktet, prisen og tilbudets gyldighet.
  • Butikkens kontaktinformasjon, slik at vi kan bekrefte dine opplysninger.

Vi tilbakebetaler prisforskjellen til din konto innen 14 dager etter at vi har mottatt og godkjent dokumentasjonen for prisløfte.

Fødselsgaranti

Jollyroom gir kunden fødselsgaranti på alle produkter. Garantien gjelder opp til 4 uker etter fødselsdatoen. Garantien innebærer at kunden har rett til å returnere produktene om graviditeten eller fødselen ikke skulle gå bra. Ved bruk av fødselsgarantien skal produktene være ubrukte og kunden skal kunne fremvise legeerklæring. Produktene skal returneres i originalforpakning.

Force Majeur

Er Jollyroom.no forhindret fra å levere eller foreta pliktig omlevering - eller blir en slik leveringsplikt urimelig tyngende som følge av arbeidskonflikt eller enhver annen omstendighet når partene ikke kan råde over den, hevdes Force Majeur.

Som Force Majeur regnes eksempelvis brann, krig, mobilisering eller uforutsette militære innkallelser av tilsvarende omfang, rekvisisjon, beslag, valutarestriksjoner, opprør og oppløp, knapphet på transportmidler, alminnelig vareknapphet, innskrenkning i tilførselen av drivkraft, samt mangler ved eller forsinkelser av leveranser fra underleverandører eller produsenter som følge av slike omstendigheter som omhandles i dette punkt. I et slik tilfelle er Jollyroom.no fritatt for alt annet ansvar enn i reklamasjonstilfeller og kreditere den mangelfulle vares kjøpesum.

Tvister

Klagemål eller synspunkter om Jollyrooms tjenester eller produkter bør meddeles til vår kundeservice via e-post eller per telefon 33 50 93 50. Dersom du ikke er fornøyd med vår håndtering av ditt ærende er du velkommen til å henvende deg til Forbrukerrådet eller Forbrukertvistutvalget, som tar avgjørelsene ved en eventuell tvist.

Kontakt

Jollyroom AB
Tagenevägen 58
425 37 Hisings Kärra
Sverige

Kundeservice:

Telefon: 33 50 93 50
E-post: kundeservice@jollyroom.no
Kontaktskjema