Norsktalende kundeservicemedarbeider

Jollyrooms norske hjemmeside, jollyroom.no, ble lansert sommeren 2012 og er vårt nest største marked. I 2015 vant det norske teamet Prisjakts årlige pris for Beste Kundeservice – med stenhard konkurranse fra alle andre norske e-handelsselskaper. Vår kundeserviceavdeling lever for å gi kundene den absolutt beste servicen som er å oppdrive!

Jollyroom AB ble etablert i 2010 og er en nordisk barne- og babybutikk på nett. Med 20 års erfaring med netthandel har gründerne raskt tatt nye markedsandeler i babybransjen. Vi betjener i dag over 600 000 kunder og kan tilby alt til barn mellom 0 og 12 år. I tillegg har vi et komplett sortiment for gravide. I vårt 21 000 kvm store lager med over 45 000 artikler finner man både kjente og klassiske så vel som nye varemerker. Et bredt utvalg, en tilgjengelig og brukervennlig webshop og en kunnskapsrik kundeservice er hjørnesteiner som gjør Jollyroom til det selvsagte valget for barnefamilien. Raskere. Smartere. Enklere.

Mulighetene for vekst og framgang har aldri vært større. Som medarbeider i Jollyroom får du en unik mulighet til utvikling i arbeidslivet og til ta nye steg på karrierestigen. Sammen skal vi nå vårt mål: Ledende aktør i Norden.

Ansvar:
Vi søker en serviceinnstilt, norsktalende kundeserviceagent til vårt norske team. Teamet består i dag av tre personer, og med en til i rekkene håper vi å kunne gi våre norske kunder enda bedre service og support. Stillingen er lokalisert på kontoret vårt i Hisings Kärra, Gøteborg i Sverige og det er ikke mulig å utføre tjenesten eksternt.

Arbeidsoppgaver:
- Svare på kundehenvendelser per telefon og epost.
- Håndtering av retur og reklamasjon.
- Demonstrere produkter og svare på kundespørsmål i vår hentebutikk.
- Være delaktig i arbeidet med å skape rutiner og utvikle avdelingen.
- Oversettingsarbeid i nært samarbeid med markedsføringsavdelingen.

Kvalifikasjoner:
- Flytende norsk, både skriftlig og muntlig.
- Gode kunnskaper i svensk er en fordel.
- Erfaring fra serviceyrke, gjerne kundeservice. Godt vant med kundekontakt.
- Meget god datavane.
- Gode evner til å lære nye forretnings- og kundebehandlingssystemer.

Personlige egenskaper:
- Serviceinnstilt.
- Pedagogisk.
- Løsningsorientert.
- Strukturert.
- Selvgående.

Vi kan tilby:
- Entreprenørdrevet virksomhet.
- Høyt utviklingstempo.
- Spennende bransje.
- Stort egetansvar og varierte arbeidsoppgaver.
- Ungdommelig og pulserende miljø.
- Friskvårdsbidrag (økonomisk bidrag til trening/aktiviteter).
- Kollektivavtale for alle ansatte.
- Plassering nær Göteborg (15 minutter med bil til sentrum).

Opplegg og søknad:
- Start: Snarest mulig.
- Stilling: Heltid (6 måneders prøveansettelse).
- Arbeidssted: Hisings Kärra.
- Arbeidstid: Hverdager 08-17.
- Søknad: Epost med CV og personlig brev til jobb@jollyroom.se

For å sikre høy kvalitet på ansettelsesarbeidet foretar vi bakgrunns- og referansesjekk.

Vi arbeider fortløpende med ansettelsene og kan komme til å fylle stillingen før søknadsfrist, så send gjerne din søknad så fort som mulig.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

Kontakt oss

Tlf: 33 50 93 50
Man – fre kl. 10.00 – 17.00
Send mail til oss her

 

Produktet er lagt i handlekurven
Produktene er lagt i varekurven