Kundeservice

COVID-19: Slik påvirkes din leveranse

Leveringsforsinkelser hos PostNord

Vi har for øyeblikket lenger leveringstider, med 1-3 dagers forsinkelse. Fraktfirmaet vårt opplever ekstra travelhet og store mengder pakker som konsekvens av koronapandemien. Vi arbeider for fullt for å kunne levere alle pakker så fort som mulig til våre kunder. Du kan spore pakken din og lese mer på Postnord.no.  

Dette gjør vi for å minske smittespredningen

Det er viktig at du føler deg trygg når du handler hos oss, og derfor følger vi retningslinjene fra Helsedirektoratet. Vi forsøker å jobbe som vanlig, for å levere en høy standard i alt vi gjør.

For å forhindre spredning av Covid-19, gjør vi følgende tiltak på våre lagre:

  • Vi fokuserer på god håndhygiene. Vi vasker hendene nøye og ofte.
  • Lager- og transportpersonale bruker hansker.
  • Vi rengjør alle overflater kontinuerlig og desinfiserer utsatte områder, som telefoner, trucker og emballasjehåndtering.
  • Vi holder fysisk avstand til våre kollegaer.
  • Vi oppmuntrer alle våre ansatte til å unngå bruk av kollektivtrafikk og unødvendige reiser.

Vi vil oppdatere denne informasjonen løpende, dersom situasjonen skulle forandres. Vår e-handel er alltid åpen, og du kan velge å få varene levert direkte til hjemmet ditt, eller til et utleveringssted.