COVID-19: Slik påvirkes din leveranse
Leveringsforsinkelser hos PostNord
Vi har for øyeblikket lenger leveringstider, med 1-3 dagers forsinkelse. Fraktfirmaet vårt opplever ekstra travelhet og store mengder pakker som konsekvens av koronapandemien. Vi arbeider for fullt for å kunne levere alle pakker så fort som mulig til våre kunder. Du kan spore pakken din og lese mer på Postnord.no.
Dette gjør vi for å minske smittespredningen
Det er viktig at du føler deg trygg når du handler hos oss, og derfor følger vi retningslinjene fra Helsedirektoratet. Vi forsøker å jobbe som vanlig, for å levere en høy standard i alt vi gjør.
For å forhindre spredning av Covid-19, gjør vi følgende tiltak på våre lagre:
- Vi fokuserer på god håndhygiene. Vi vasker hendene nøye og ofte.
- Lager- og transportpersonale bruker hansker.
- Vi rengjør alle overflater kontinuerlig og desinfiserer utsatte områder, som telefoner, trucker og emballasjehåndtering.
- Vi holder fysisk avstand til våre kollegaer.
- Vi oppmuntrer alle våre ansatte til å unngå bruk av kollektivtrafikk og unødvendige reiser.
Vi vil oppdatere denne informasjonen løpende, dersom situasjonen skulle forandres. Vår e-handel er alltid åpen, og du kan velge å få varene levert direkte til hjemmet ditt, eller til et utleveringssted.