Kjøpsvilkår

Følgende kjøpsvilkår gjelder for salg av barne- og babyprodukter og annen løs eiendom (heretter kalt produktene) av Jollyroom AS, organisasjonsnummer 995 738 279 (heretter kalt Jollyroom), om ikke annet er spesielt avtalt skriftlig mellom den respektive kunden (heretter kalt kunden) og Jollyroom. Ved salg til forbruker anvender Jollyroom de obligatoriske punktene under gjeldende lov. Jollyrooms nettbutikk (www.jollyroom.no) kalles heretter Jollyroom.no.

Generelt
Jollyroom.no selger barn-og babyprodukter via internett til privatpersoner i Norge. For å handle hos oss må du har fylt 18 år samt ha en gyldig norsk legitimasjon for pakkeforsendelser. Dersom du er under 18 år må du ha samtykke for ditt kjøp av din foresatte. Produktene som selges av Jollyroom kan brukes i Norge, og de har en norsk manual eller bruksanvisning når produktet krever det, enten i fysisk eller digital form.
Bestilling
Bestilling skjer via vår hjemmeside www.jollyroom.no. Les gjerne vår hjelpeguide Handle & Betale. Dersom du har spørsmål rundt hvordan du bestiller er du hjertelig velkommen til å kontakte vår kundeservice på telefonnummer 33 50 93 50 eller ved å sende en mail her. Gjennomført bestilling innebærer at du godkjenner våre kjøpsvilkår og at dine personopplysninger registreres i vårt kunderegister. Ved bestilling er kjøpet bindende først når Jollyroom bekrefter bestillingen gjennom en faktura som du får på din registrerte e-postadresse. Ved eventuelle feil på for eksempel pris, lagerdifferanser, leveringstid osv. forbeholder vi oss retten til å korrigere dette i ettertid. Dette innebærer blant annet at om et produkt i Jollyrooms sortiment har utgått eller av andre årsaker ikke er tilgjengelig innenfor rimelige tiltak, er Jollyroom ikke skyldig å oppdrive et slikt produkt til tross for at kunden har bestilt det. Dersom du ikke er fornøyd med vår korrigering kan du selvfølgelig avbestille din ordre uten kostnad.

Rabattkoder kan kun brukes enkeltvis, ikke i kombinasjon med hverandre.
Betaling
I kassen kan du velge mellom betalmåtene faktura, delbetaling, kortbetaling eller direktebetaling. Alle betalingsmåter håndteres av Klarna.

Jollyroom garanterer at de betalingsmåter som tilbys på Jollyroom.no er trygge. Jollyroom tilbyr en sikker kortbetaling med VISA og MasterCard i samarbeid med Klarna. Ved betaling med kort sendes kunden videre til en sikker side der kunden trygt kan fylle i kortinformasjonen og gjennomføre betalingen. Jollyroom håndterer aldri kundens kortinformasjon. Kunden kan kun handle med kort utstedt i Norden.

Samtlige priser oppgis i norske kroner inklusive moms. Eventuell fraktkostnad tilkommer, avhengig av hvilket fraktalternativ som velges ved bestilling.

Integritetspolicy

1. Generelt
Denne policyen gjelder integritet og beskriver hvordan Jollyroom AB, org. nr 556815-7159, Tagenevägen 58, 425 37 Hisings Kärra, datasikring@jollyroom.no, samler inn, videreformidler og lagrer dine personopplysninger. 

Integritetspolicyen gjelder når Jollyrooom tilbyr tjenester og produkter, f.eks. når du handler hos oss, har kontakt med vår kundeservice, besøker våre nettsider eller oppretter en Jollyroom-konto. 

Med integritetspolicyen vil vi at du skal føle deg trygg når gir oss dine personopplysninger samt vise hvordan vi sikrer at dine personopplysninger behandles i henhold til gjeldende lovgivning. 

2. Personopplysningssansvarlig
Jollyroom er personopplysningsansvarlig for at Jollyrooms behandling av dine personopplysninger skjer i henhold til gjeldende lovgivning. 

Jollyroom AB
Tagenevägen 58
425 37 Hisings Kärra
Sverige

Tel.: 33 50 93 50
E-post: datasikring@jollyroom.no

3. Når behandler vi personopplysninger? 
Når du besøker vår nettside, handler hos oss, abonnerer på vårt nyhetsbrev, oppretter en Jollyroom-konto eller kontakter vår kundeservice må vi samle inn og behandle dine personopplysninger. Vi samler inn denne informasjonen for å kunne tilby den service og funksjonalitet som forventes og for å kunne innfri vår del av f.eks en kjøpsavtale. 

4. Hvilke personopplysninger behandler vi? 
Vår datapolicy innebærer at vi lagrer så lite som mulig av dine opplysninger. Det betyr at vi bare bruker de opplysninger som er nødvendige for å kunne behandle din bestilling og opprettholde kommunikasjonen med deg. 

Personopplysninger vi samler inn om deg som kunde er følgende: 
•    Navn
•    Adresse (leverings- og fakturaadresse)
•    E-postadresse
•    Telefonnummer
•    Kundenummer
•    Kjøpshistorikk 
•    IP-adresse og informasjon om bruk av nettsiden
•    Personopplysninger du angir ved kontakt med Jollyroom, f.eks. med kundeservice eller via Mine sider

For å kunne behandle din bestilling fullstendig videreformidler vi dine opplysninger til våre samarbeidspartnee, f.eks. PostNord og Klarna. Vi samler også inn dine adresseopplysninger fra tredjeparts tjenester for adresseoppdateringer. 

Når du besøker vår hjemmeside lagrer vi følgende opplysninger av administrative og tekniske grunner: type og versjon av brukt nettleser, dato og tid for besøket samt din IP-adresse. Disse opplysningene blir anonymiserte og brukes for vår statistikk og for at vi skal kunne forbedre vår internett- og onlinetjeneste. De anonymiserte opplysningene separeres fra dine personlige opplysninger, lagres i et sikkert system og kan ikke kobles til en spesifikk person. Dette innebærer at dine personlige opplysninger alltid forblir beskyttet.

5. Sammenfatning av personopplysningshåndtering

5.1. Hensikt: Håndtere bestilling  inklusiv notiser og påfølgende support
Eksempel: for å levere, tilby betalings- og leveringsalternativer, håndtere reklamasjons- og garantisaker, besvare spørsmål
Juridisk grunnlag: Innfrielse av avtale om kjøp
Lagringstid: 3 år etter gjennomført kjøp
Type personopplysninger:
•    Navn, adresse, e post, telefonnummer
•    Ordreinformasjon
•    Leveringsinformasjon
•    Betalingsinformasjon
•    Andre personopplysninger som oppgis ved kontakt med oss

5.2. Hensikt: Innfrielse av lovkrav 
Eksempel: garantiforpliktelser, forbrukerkjøpsloven, produktsikkerhet, bokføring
Juridisk grunnlag: Innfrielse av juridisk forpliktelse
Lagringstid: Så lenge som gjeldende lovverk krever, f.eks. 7 år i henhold til bokføringsloven
Type personopplysninger:
•    Navn, adresse, e post, telefonnummer
•    Ordreinformasjon
•    Leveringsinformasjon
•    Betalingsinformasjon

5.3. Hensikt: Registrering og håndtering av konto
Eksempel: gi tillatelse til innlogging på ”Mine sider”, gi tilgang til ordrehistorikk, opprettholde relevans i kontaktopplysningene, tilby lagrede favoritter
Juridisk grunnlag: Innfrielse av avtale om kjøp
Lagringstid: Så lenge du har en Jollyroom-konto 
Type personopplysninger:
•    Navn, adresse, e post, telefonnummer
•    Ordreinformasjon
•    Leveringsinformasjon 
•    Bruk av nettside
•    Andre

5.4. Hensikt: Markedsføring av produkter og tjenester
Eksempel: utsending av relevante tilbud via e-post eller SMS på lignende  produkter og tjenester, vise produktanbefalinger, gjennomføre kampanjer og events rettet mot et spesifikt kundesegment
Juridisk grunnlag: Innfrielse av avtale om kjøp og samtykke 
Lagringstid: 12 måneder etter gjennomført kjøp eller til samtykket tas tilbake
Type personopplysninger:
•    Navn, adresse, e post, telefonnummer
•    Ordreinformasjon
•    Leveringsinformasjon
•    Bruk av nettside
•    Andre personopplysninger som oppgis ved kontakt med oss

5.5. Hensikt: Utvikling av selskapets tjenester og produkter, og analyser av kundekollektivet som helhet
Eksempel: analyser av brukeropplevelse, analyser av sortiment
Juridisk grunnlag: Berettiget interesse 
Lagringstid: 3 år etter gjennomført kjøp
Type personopplysninger:
•    Navn, adresse, e post, telefonnummer
•    Ordreinformasjon
•    Leveringsinformasjon
•    Betalingsinformasjon
•    Bruk av nettsted

5.6. Hensikt: Forebygging av misbruk av tjeneste og forhindring av forbrytelser 
Eksempel: forhindre bedragerier, forhindring av ulovlig adgang til kontoer
Juridisk grunnlag: Innfrielse av juridisk forpliktelse, berettiget interesse
Lagringstid: Så lenge som gjeldende lovverk krever
Type personopplysninger:
•    Navn, adresse, e post, telefonnummer
•    Ordreinformasjon
•    Leveringsinformasjon
•    Betalingsinformasjon

6. Hvor lenge lagres personopplysningene? 
Jollyroom lagrer kun personopplysningene så lenge det rettferdiggjøres av formålet. Hvor lang tid dette er kan variere avhengig av personopplysningenes art og av formålet med lagringen. Se punkt 7 for ytterligere detaljer.  

7. Hvordan beskyttes personopplysningene? 
Jollyroom har tatt alle nødvendige sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige opplysninger, og du kan føle deg helt trygg når du gir personopplysninger til oss. Vi hindrer uvedkommendes tilgang, spredning og endring bl.a. ved å lagre personopplysninger i databaser som er beskyttet gjennom adgangskontroll og brannvegg. Ved kommunikasjon gjeldende dine personopplysninger til partnere foreligger alltid databehandleravtale i bunn og kommunikasjonen er kryptert. 

8. Gis personopplysningene videre til noen? 
Jollyroom videreformidler dine personopplysninger kun til nødvendige samarbeidspartnere eller konsernselskaper med databehandleravtale. Eksempel på samarbeidspartnere er selskaper som utfører tjenester for Jollyrooms regning innen f.eks. levering, betaling og kommunikasjon. Disse partnerne håndterer bare dine personopplysninger for å sikre at vi oppfyller våre forpliktelser i henhold til lovverk, innfrielse av avtale om kjøp eller samtykke. Jollyroom kan også komme til å videreformidle dine personopplysninger om det følger alle lovkrav eller krav fra myndighet, om det handler om å sikre Jollyrooms rettslige interesesser eller for å avsløre eller forebygge bedragerier eller andre sikkerhetsspørsmål. 

Om noen av Jollyrooms leverandører eller samarbeidspartnere befinner seg utenfor EU/EES kan Jollyroom komme til å overføre dine personopplysninger dit. Om personopplysningene overføres til et land utenfor EU/EES kommer Jollyroom til å ta de grep som er nødvendige for å overføre personopplysningene til land utenfor EU/EES på en lovmessig måte. 
Om tillatelse til å selge dine personopplysninger til tredjepart ikke foreligger, vil det heller ikke skje. 

9. Hvilke rettigheter har du? 
Du kan alltid kontakte oss om du vil bli informert om hvilke personopplysninger vi har lagret om deg, eller om du vil korrigere feilaktigheter eller slette disse opplysningene. Jollyroom vil også på eget initiativ korrigere, avidentifisere eller komplettere opplysninger som viser seg å være feilaktige eller mangefulle. 

Du har i tillegg rett til å kreve følgende:

Tilgang til dine personopplysninger: 

  • Dette betyr at du har rett til å kreve et registerutdrag over behandlingen vi gjennomfører vedrørende dine personopplysninger. Du har også rett til å få en kopi av de personopplysninger som behandles. Med en skriftlig undertegnet søknad har du rett til innhente et registerutdrag fra Jollyroom om hvilke personopplysninger som er registrert om deg, formålet med behandlingen samt hvilke mottagere opplysningere har blitt gitt til eller skal gis til. Du kan også kreve at registerutdraget skal inneholde informasjon om hvor opplysningene er blitt hentet fra om de ikke er hentet fra deg, forekomsten av automatiserte avgjørelser (inklusiv profilering) samt informasjon om den antatte perioden opplysnignene vil bli lagret eller kriteriene som brukes for å bestemme denne perioden. I tillegg har du i registerutraget rett til å få informasjon om dine øvrige rettigheter som angis i dette punktet. 

Korrigering av dine personopplysninger:

  • På din anmodning vil vi så raskt som mulig rette de feilaktige eller ufullstendige opplysninger vi behandler om deg.  

Sletting av dine personopplysninger: 

  • På din anmodning tar vi bort de personopplysninger vi behandler om deg om de ikke behøves lenger for de formål de ble samlet inn for. Om det foreligger lovmessige krav på behandlingen av dine personopplysninger kommer vi til å avslutte behandlingen av opplysningene for andre formål enn å følge lovgivningen, f.eks. bokførings- og skattelovgivningen. 

Begrensning av behandling av dine personopplysninger:

  • På din anmodning begrenser vi vår behandling av dine personoppgifter til visse avgrensede formål. 
  • Du har rett til dataportabiltet. Dette innebærer at under visse forutsetninger har du rett til å få ut og overføre dine personopplysninger i et strukturert og allment format til en annen personopplysningsansvarlig.  
  • Du har rett til å innvende mot personopplysningsbehandlingen som utføres med interesseavveining som formål. Ved innvending mot slik behandling vil vi bare fortsette å behandle personopplysninger om det foreligger berettigede grunner som veier tyngre enn dine interesser.  
  • Gjeldende personpplysningsbehandling med direktemarkedsføring som formål har du alltid rett til å innvende mot slik behandlig ved sende en e-post til datasikring@jollyroom.no. Når vi har mottatt din innvending kommer vi til å avslutte behandlingen av dine personopplysninger for slike markedsføringsformål. Du har også all mulighet til å takke nei til fortsatt markedsføring i alle våre utsendelser. 
  • Du har også rett til å legge inn eventuelle klagemål til Datatilsynet angående behandlingen av dine personopplysninger.  

10. Cookies 
Jollyroom bruker cookies på sine nettsider. Mer informasjon finner du i vår cookiepolicy. 

11. Endringer i integritetspolicyen 
Vi forbeholder oss retten til å endre våre databeskyttelseserklæringer om det skulle bli nødvendig pga. ny teknologi. Vennligst sørg for at du har den mest aktuelle versjonen. Om vi endrer grunnleggende paragrafer i denne databeskyttelseserklæringen kommer vi til å gå ut med informasjon om dette på vår hjemmeside.  

12. Kontaktopplysninger
Alle interesserte og besøkere på vår hjemmeside kan nå oss med spørsmål om om databeskyttelse på følgende adresse: 

Jollyroom AB
Tagenevägen 58
425 37 Hisings Kärra
Sverige

Tel.: 33 50 93 50
E-post: datasikring@jollyroom.no

Copyright
Alt innhold på denne nettsiden, som tekst, grafikk, logoer, bilder, lydklipp, digitale nedlastinger og annen software, tilhører Jollyroom.no eller våre leverandører og er beskyttet av norske og internasjonale lover om opphavsrett.
Frakt & Levering

Leveringstiden er normalt 2 til 4 arbeidsdager, regnet fra dagen etter du legger inn din bestilling, avhengig av om produktene finnes på Jollyrooms lager eller om de bestilles på anmodning direkte fra leverandørens lager. Så fort varen(e) har forlatt vårt lager overgår leveringsansvaret til fraktfirmaet som leverer din ordre innenfor gitt tid. Jollyroom kan ikke gi noen form for leveringsgaranti for varer som ikke finnes på lager ved bestillingstidspunkt eller for varer som har forlatt vårt lager. Det betyr at den totale leveringstiden før varen kommer frem til deg kan bli lengre enn hva som angis som normalt for valgt fraktmåte dersom transportøren selv forårsaker en forsinkelse.

Ettersom vi har to store lagre kan din ordre sendes som to leveranser. Dette innebærer at deler av din ordre sendes fra ett lager, og resterende varer fra et annet lager. Vi prøver alltid å sende alle varer så de leveres omtrent samtidig. Med to ulike leveranser får du også to ulike ordrebekreftelser via mail. I mailen mottar du kollinummer som du kan bruke via PostNord for å spore din leveranse.

Leveringstid
Vår leveringstid er normal 2-4 arbeidsdager fra du har lagt inn din bestilling, regnet fra dagen etter du legger inn din bestilling.

Leveringsmåte
Levering av bestilte varer skjer med PostNord.

Postpakke
Levering til hentested – Postnord (49 kr)
Forsendelsen ankommer ditt nærmeste Postnord-hentested, f.eks. en lokal matforretning. Du vil motta en sms med informasjon om hvor du kan hente pakken din. Om pakken ikke hentes inden 14 dager sendes den i retur.

Hjemmelevering
Levering på døren – Postnord (399 kr)
Levering gjøres til tomtegrensen om du bor i enebolig og til porten om du bor i leilighet. Levering skjer på hverdager (ikke røde). Postnord kontakter deg for å booke tid for levering. På de fleste steder kan man velge enten dag- eller kveldslevering, men på visse steder kan man kun velge en av delene. For å kontrollere hva som gjelder der du bor, kontakt Postnord telefonnummer 09300.

Jollyroom tilbyr fri frakt når kunden har bestilt varer for 1000 kr eller mer. Jollyroom bruker da det billigste fraktalternativet.

Transportansvar
Dersom varen skades eller blir borte under transporten fra oss til deg er det vi som er ansvarlige. Ved en eventuell retur til oss er det du som kunde som er ansvarlig for godset.

Transportskader
Er produktet skadet ved leveringstilfellet bør dette meldes fra om så fort som mulig til Jollyrooms kundeservice. For at vi skal kunne reklamere skaden mot vår transportør må vi anmelde transportskaden til denne innen 1-3 dager. Vi er derfor takknemlige for at du melder fra om skaden så raskt som mulig innenfor denne tiden. Dette gjelder både synlige og usynlige transportskader, så det er viktig at du pakker opp og kontrollerer at produktet er feilfritt med en gang du mottar varen.

Dersom skaden er synlig er det enklest om du sier i fra til sjåføren ved mottakelsen av forsendelsen. Tenk på at du alltid bør spare emballasjen for at reklamasjonen skal kunne håndteres riktig.

Om du for eksempel får en pakke du ikke har bestilt skal kundeservice kontaktes. Vi hjelper deg selvfølgelig med reklamasjoner og/eller retur på feilaktige/skadede pakker konstnadsfritt.

Uavhentede bestillinger
Vi forbeholder oss retten til å debitere kostnadene for den håndteringen som oppstår når en pakke ikke blir hentet (returfrakt, ekspedisjonskostnad osv.). Derfor tar vi ut en avgift på 349kr dersom pakken ikke hentes ut. Forsendelsen ligger på posten i 14 dager før den returneres til oss. Observer derfor at dersom du angrer et kjøp og vil returnere varen må du først hente ut pakken og deretter returnere i henhold til beskrivelsen nedenfor. Pakker som ikke blir hentet ut regnes ikke innenfor angreretten.

Leveringsforsinkelse
Du har rett til å heve kjøpet ditt uten ekstra kostnad ved eventuell forsinkelse mot utlovet leveringstidspunkt. Dersom vi får vite om leveranseforsinkelse av din ordre vil vi kontakte deg snarest via e-post eller telefon.

Angrerett & Retur
Som kunde har du alltid 14 dagers angrett jfr. Angrerettloven. Angrefristen løper fra dagen du har mottatt varen.

Om varen ikke er i uforandret stand kan vi komme til å gjøre et prisavdrag som motsvarer varens tap i verdi. Angretten gjelder ikke for varer med brutt forsegling som ikke kan returneres av helse- eller hygienehensyn, f.eks. brystpumper, vellingmaskiner, kosmetiske produkter, nedre deler av undertøy (truser, badedrakter, badebleier osv.) samt varer som har begrenset holdbarhetstid eller som klassifiseres som ferskvare. Angrett gjelder ikke på demo-eksemplarer og butikk-eksemplarer.

Merk: Det holder at du gir oss beskjed om at du vil benytte deg av angreretten innen 14 dager. Du behøver altså ikke å ha sendt varen tilbake innen 14 dager for at angreretten skal gjelde.

Om du vil bytte en vare returnerer du den, får penger tilbake og legger inn en ny bestilling.

365 dagers åpent kjøp – ved ubrutt forpakning
Som kunde hos Jollyroom.no har du 365 dagers åpent kjøp på varer som du ikke har brutt forseglingen på. Forpakningen skal ikke være skadet eller ødelagt på noen måte. Om varer ikke har en forpakning men har blitt levert løst i en pakke skal samtlige merker, klistrelapper, etiketter etc. fremdeles sitte på varen. Varen skal returneres i helt uforandret stand og må ikke være brukt. Slik gjør du en retur

1. Ta kontakt med vår kundeservice via vårt kontaktskjema, mail eller telefon og meld ifra om din retur. Du vil motta en forhåndsbetalt fraktseddel som du bruker for å returnere dine produkter. Du kan som alternativ fylle i regjeringens standardskjema for å benytte deg av angreretten. Standardskjemaet kan du laste ned her. Vær nøye med at opplysningene er korrekte og tydelige.

2. Pakk inn varen ordentlig, bruk den opprinnelige produktforpakningen samt en beskyttende transportemballasje, tilsvarende den som varen ble levert i.

3. Returner varen til Jollyroom med hjelp av returseddelen dere har fått tilsendt.

Når du benytter deg av angreretten står du som kunde for returfrakten. Vi har gratis retur på klær og sko. På øvrige produkter er returfrakten på 79kr. Returfrakten justeres samtidig som tilbakebetalingen av dine penger skjer.

Tilbakebetalingen skjer så fort som mulig og senest innen 14 dager fra vi har mottatt og registrert din retur på vårt lager. Har du en ubetalt faktura for din ordre er det viktig at du selv flytter frem forfallsdatoen. Det gjør du på Klarna.no eller ved å ringe 21 01 89 91.

Vi anbefaler at du alltid tar kontakt med oss før varen sendes i retur, uansett årsak for returen.

Reklamasjon
Jollyroom selger alle varer med 1 års garanti. For kunder i Norge gjelder 2 års reklamasjonsrett jfr. Kjøpsloven. Varegarantien dekker kun opprinnelige fabrikasjonsfeil, dvs. feil som fantes på varen ved levering. Fabrikasjonsfeil skal konstateres av Jollyroom, hvorpå kunden får fri reparasjon, eventuelt en ny vare eller pengene tilbake. Dette forutsetter at alle vedlikeholdsråd har blitt fulgt og at normal forsiktighet har blitt utvist. Ved en reklamasjonssak skal du kontakte vår kundeservice som vil hjelpe deg videre i prosessen. Du vil da bli bedt om å presentere bildebevis på varens feil/defekt via e-post. Bildene må tydelig vise feilen/defekten. Eventuell tilbakebetaling gjøres så fort som mulig og senest innen 14 dager fra vi har mottat den defekte varen på vårt lager.
Prisgaranti

Vi på Jollyroom.no vil sikre at du alltid får den beste prisen på markedet. I vårt store sortiment kan det finnes produkter som du finner til en billigere pris hos noen av våre konkurrenter. Vi har derfor prisgaranti på alle våre produkter. Du kan påberope deg prisløftet enten innen 7 dager etter at du har gjennomført ditt kjøp, eller før du legger din bestilling.

Gjør følgende kontroller i sammenligner prisene:

  • Kontroller at varen er av samme merke, type, årsmodell og har samme spesifikasjoner.
  • Kontroller at varen er tilgjengelig på lager hos butikken du sammenligner med. Varen må også være helt ny, den må ikke være brukt, et demo-eksemplar etc.
  • Kontroller at prisen, inkludert fraktkostnader og andre avgifter, totalt sett er lavere.

Øvrige regler for prisgarantien:

  • Butikken må være registrert som forselger av den norske importøren av den aktuelle varen.
  • Butikken du sammenligner med må være et norskregistrert selskap med norsk telefonnummer samt normale åpningstider. Du kan ikke sammenligne med en privatperson..
  • Prisgarantien gjelder ikke ved konkurssalg eller nedleggelse, dette siden du da står uten garanti og reklamasjonsrett etter kjøpet.
  • Butikken må kunne levere varen omgående når Jollyroom kontrollerer din informasjon.
  • For å kunne kjøpe den billigste varen skal man ikke behøve å være aktiv på Facebook eller lignende forum, eller bli medlem i en klubb/gruppe. Personlige rabatter teller ikke ved en prissammenligning. 
  • Av administrative hensyn betaler ikke Jollyroom tilbake prisforskjeller på under 50 NOK.

Om du oppdager at en av våre konkurrenter har lavere pris på en vare etter de ovennenvte kriterier gjør du følgende:

  • Send en e-post til oss via kontaktskjemaet på hjemmesiden vår og legg ved linken til nettbutikken hvor du har funnet varen med lavere pris (link direkte til varen). Legg også ved en utregning som viser at den totale prisen, iklusiv frakt og andre kostnader, er lavere hos konkurrenten.
  • Om du sammenligner med en fysisk butikk trenger vi en kopi av annonsen eller lignende materiale hvor du har sett den billigere prisen. Vi trrenger også butikkens kontaktopplysninger for å kunne kontrollere opplysningene dine.

Øvrig informasjon angående prisgaranti

Jollyroom betaler tilbake hele mellomlegget forutsatt at ovenstående kontroller er gjennomført og reglene har blitt fulgt. Vi betaler tilbake mellomlegget til din bankkonto innen 14 dager etter at vi har mottatt og godkjent din informasjon.

Om du henviser til prisgarantien før du gjennomfører ditt kjøp får du en rabattkode etter at prisforskjellen har blitt godkjent. Rabattkoden motsvarer mellomlegget og brukes når du gjennomfører ditt kjøp av den aktuelle  varen i kassen.

Prisgarantien gjelder kun ved kjøp av varer til privat bruk, ikke for videresalg. Jollyroom forbeholder seg retten til å begrense prisløftet til ett eksemplar av hver vare per kunde. Prisgarantien gjelder ikke ved prisendringer på Jollyrooms egne varer.

Fødselsgaranti
Jollyroom gir kunden fødselsgaranti på alle produkter. Garantien gjelder opp til 4 uker etter fødselsdatoen. Garantien innebærer at kunden har rett til å returnere produktene om graviditeten eller fødselen ikke skulle gå bra. Ved bruk av fødselsgarantien skal produktene være ubrukte og kunden skal kunne fremvise legeerklæring. Produktene skal returneres i originalforpakning.
Force Majeur
Er Jollyroom.no forhindret fra å levere eller foreta pliktig omlevering - eller blir en slik leveringsplikt urimelig tyngende som følge av arbeidskonflikt eller enhver annen omstendighet når partene ikke kan råde over den, hevdes Force Majeur. Som Force Majeur regnes eksempelvis brann, krig, mobilisering eller uforutsette militære innkallelser av tilsvarende omfang, rekvisisjon, beslag, valutarestriksjoner, opprør og oppløp, knapphet på transportmidler, alminnelig vareknapphet, innskrenkning i tilførselen av drivkraft, samt mangler ved eller forsinkelser av leveranser fra underleverandører eller produsenter som følge av slike omstendigheter som omhandles i dette punkt. I et slik tilfelle er Jollyroom.no fritatt for alt annet ansvar enn i reklamasjonstilfeller og kreditere den mangelfulle vares kjøpesum.
Tvister
Klagemål eller synspunkter om Jollyrooms tjenester eller produkter bør meddeles til vår kundeservice via e-post eller per telefon 33 50 93 50. Dersom du ikke er fornøyd med vår håndtering av ditt ærende er du velkommen til å henvende deg til Forbrukerrådet eller Forbrukertvistutvalget, som tar avgjørelsene ved en eventuell tvist.
Kontakt
Jollyroom AB
Tagenevägen 58
425 37 Hisings Kärra
Sverige
Kundeservice
Telefon: 33 50 93 50
E-post: kundservice@jollyroom.no
Kontaktskjema

 

Nyhetsbrev

Meld deg opp for våre nyhetsbrev og få med deg de seneste nyhetene og rabattene!

 

På Jollyroom.no har vi Nordens største utvalg av produkter til barnefamilien. Hos oss bestiller du enkelt, raskt og til de laveste prisene. Med 365 dagers angrerett og en meget dyktig kundeservice kan du alltid føle deg trygg. Vi har et stort utvalg med blant annet barnevogner, bilstoler, klær til barn og baby, produkter til mor, mengder av inspirerende interiør, leker, babyustyr og mye mye mer. Vi tilbyr produkter fra velkjente merker som blant annet Britax, Maxi-Cosi, Baby Jogger, BabyBjörn, Didriksons, Sebra, KidKraft, Ergobaby, Philips Avent, Neonate, Cybex, LEGO og mange flere. Velkommen inn til nordens største nettbutikk for barn og baby!

Produktet er lagt i handlekurven
Produktene er lagt i varekurven