<  Tilbake til kundeservice

Levering

Vilkår for levering

Når du handler hos Jollyroom.no er merverdiavgiften (mva.) alltid inkludert i den oppgitte prisen. Vi leverer alle varer i samarbeid med Postnord.

Vi har et stort lager noe som betyr at vi som oftest kan sende dine bestilte varer omgående etter at du har gjort din bestilling. Deretter har Postnord 2-4 leveringsdager. Vi gjør alltid vårt beste for å holde leveringstiden og for at du skal få dine varer så fort som mulig. I de tilfeller hvor vi ikke har produktet på lager tar leveransen noe lengre tid, da vi må vente på innleveranse fra våre leverandører. Ved bestilling av produkter som er utsolgt på lageret venter vi til varen er på lager igjen før vi sender hele din bestilling samlet. Dersom du vil ha en raskere levering på de produktene vi har på lager anbefaler vi deg å legge to bestillinger.

Fordi vi har to lager kan bestillingen din bli sendt i to forskjellige sendinger, dette innebærer at deler av ordren sendes fra ett lager, og resten av ordren sendes fra ett annet. Vi forsøker alltid å sende alle varer samtidig. Med to forskjellige sendinger vil du også få to leveringsbekreftelser på mail. I mailen mottar du kollinummer som du kan bruke for å spore pakken via Postnord.

Tenk på at du alltid skal kunne vise legitimasjon ved utlevering/henting av varene. Kun personen med navnet på pakken kan hente den hos Postnord. 

Servicepakke har alltid en fraktkostnad på 49 kr per leveranse (unntak ved bestilling for 1000 kr eller mer, da er Servicepakke gratis).

Hjem-På-Døren alternativet har alltid en fraktkostnad på 399 kr per leveranse.

Pall-På-Døren alternativet har alltid en fraktkostnad på 499 kr per leveranse.

Jollyroom leverer kun i Norge, når du bestiller på Jollyroom.no. Dersom du velger å ikke hente ut din pakke på Postnord debiterer vi deg med et administrasjonsgebyr på 349 kroner. Pakken ligger på postkontor/post-i-butikk i 14 dager før den returneres.

 

Leveringsstatus

Når vi har mottatt din bestilling får du en ordrebekreftelse fra oss på e-post. Du mottar også et kollinummer som du kan bruke hos Postnord for å se status på din leveranse.

Om du har bestilt et produkt som er tomt på lager kontakter vi deg via mail med beregnet leveransedato. Dersom den bestilte varen har gått ut av produksjon har du mulighet til å avbryte kjøpet eller bytte til en annen farge/erstatningsvare.

 

Forsinket levering

Dersom en forsinkelse i leveransen oppstår, kontakter vi deg via e-post eller telefon. Du som kunde har alltid rett til å avbryte kjøpet ved leveranseforsinkelse. Heving av kjøp ved leveranseforsinkelse skal skje skriftlig via e-post til vår kundeservice. Klikk her for å komme til vårt kontaktskjema. Ved heving av kjøp stopper vi reservasjonen av summen på din bankkonto og summen blir da synlig på din konto igjen innen 5 arbeidsdager.

Vi vil gjøre alt som står i vår makt for å fullføre din bestilling. Det kan finnes tilfeller som gjør det umulig å fullføre bestillingen, for eksempel om en leverandør ikke kan levere varene. Vi forbeholder oss retten til å fraskrive oss alle erstatningskrav fra kunden gjeldende leveranseforsinkelser.

 

Transportskade

Om en transportskade har oppstått har du ansvar for å innen kort tid gi beskjed til vår kundeservice. Vi ber deg om å kontakte kundeservice så fort som mulig etter at du har oppdaget skaden, slik at vi kan håndtere saken. Derfor er det viktig at du ser over dine produkter nøye, både utenpå og inni, rett etter at du har mottatt dem. Husk at du ikke får bruke det skadede produktet, og at du må beholde emballasjen, slik at hele pakken og varen kan kontrolleres for behandling av den rapporterte skaden.

Om du oppdager en transportskade skal du kontakte kundeservice på telefon 33 50 93 50 eller via mail. Klikk her for å komme til vårt kontaktskjema. Vennligst ta bilder av transportskaden og legg de ved i mailen når du tar kontakt med kundeservice.

 

Leveringsmetode

Servicepakke
Servicepakke betyr at vi sender dine varer via Postnord til ditt nærmeste postkontor/post-i-butikk. Når pakken har ankommet utleveringsstedet får du en SMS om at din pakke er klar til å hentes. Har du ikke oppgitt et mobilnummer får du i stedet et brev som inkluderer referansenummer og anvisninger til hvor pakken kan hentes.

Hjem-På-Døren
Om du ønsker å få dine varer levert direkte hjem til deg velger du Hjem-På-Døren. Vi sender dine bestilte varer til Postnord, som i sin tur tar kontakt med deg for å avtale en tid for hjemleveranse. Husk at Postnord kun leverer på kveldstid, det går dessverre ikke an å levere på morgenen eller på dagen til for eksempel din arbeidsplass.

Pall-På-Døren
Ved å velge leveransemåten "Pall På Døren" får du bestillinger som veier mer en 35 kg levert hjem til deg på hverdager mellom kl. 08.00-16.00. Når leveransen ankommer ditt lokalområde kontakter Postnord deg via telefon. OBS! Legg merke til at for deg som bor på en øy uten broforbindelse gjelder følgende: Du som velger leveringsalternativet "Hjemlevering" vil få en bekreftelse om av Postnord har mottatt din ordre. Du må deretter selv ordne transport fra fastlandet. 

Fraktfritt ved bestilling over 1000 kr

Når du legger en bestilling for 1000 kr eller mer gir vi deg gratis frakt på din bestilling. Gratis frakt gjelder kun for servicepakke. Du trenger ingen kode, kassen skjønner automatisk når leveransen skal være fraktfri.

Kontakt oss

Tlf: 33 50 93 50
Man – fre kl. 10:00 – 17:00
Send mail til oss:
Klikk her for å komme til vårt kontaktskjema

 

Produktet er lagt i handlekurven
Produktene er lagt i varekurven